maandag 28 april 2008

Exclusief zomerkamp 2008






Creakleur, organiseert exclusieve kindervakanties voor maximum 15 kinderen per leeftijdsgroepje. Vakanties waarbij kinderen het grotendeels voor het zeggen hebben!!!

Zij stellen zelf een programma samen met activiteiten die aangeboden worden en die ze leuk vinden. Zo krijgt ieder kind een vakantie op maat!!!

Creakleur, biedt een groot aanbod aan creatieve en sportieve activiteiten. Vrijheid, gezelligheid, leergierigheid, exclusiviteit en veiligheid staan centraal.

1 opmerking:

Anoniem zei

hey marina het is met undine
ik heb het aan al mijn vriendinnen door gesteerd ik heb wel nog geen anrwoord maar ik vind het alvast een goed idee en denk dat ik zal komen ik zal het ook nog eens in school zeggen voor de zekerheid

fijne groetjes undine